بهترین و کامل ترین مرجع خرید و فروش فایل های آموزشی کسب درآمد از اینترنت و بدون اینترنت

دانلود مقاله با عنوان آشنایی با مرکز ملی مقاوم سازی ایران


دانلود مقاله با عنوان آشنایی با مرکز ملی مقاوم سازی ایران

↓↓لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:18

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

 

آشنایی با مرکز ملی مقاوم سازی ایران

 

در جهان امروزی مباحث مربوط به بحران با نگرش های متفاوتی مطرح می گردد اما مهمتر از آن مدیریت بحران است چرا که در بروز حادثه و بحران ، پیشگیری ها، پیش بینی ها و پشتیبانی ها بسیار اهمیت دارند. ایران با داشتن زلزله های بزرگ و حوادث غیر مترقبه ، شاید یکی از پر بحران ترین کشور های جهان باشد. همچنین با پيشرفت علم و دانش فني بشر و رشد روزافزون جمعيت ، شاهد فعاليتهاي گسترده در زمينه استفاده بهينه از منابع انرژي نظير منابع نفت و گاز و... مي باشيم كه به تبع اين فن آوري، ساخت ابنيه و سازه های متناسب با هريك از زمينه هاي مزبور در اولويت طراحي قرار مي گيرد. در سالهاي اخير با توجه به انبوه سازه های غیر مقاوم و خسارات حاصله ،در رابطه با مديريت بحران و طراحي سازه ها در برابر زلزله و سایر بارهای دینامیکی و حوادث طبيعي حركتهايي رو به رشد انجام گرفته و در حال گسترش است، ولي با توجه به اهمیت موضوع تاكنون در ایران از لحاظ بالابردن سطح دانش و فن ايمن سازي سازه ها گام موثر و اصولی برداشته نشده است، از اينرو مرکز ملی مقاوم سازی ایران همانند سایر مركز ها و موسسات علمی اثر گذار بر دانش مهندسی عمران، در اردیبهشت 1383 پس از رخداد اسفبار دی ماه 1382 یعنی زلزله بم تاسيس گرديد تا کاستی های موجود در زمینه مديريت بحران و مقاوم سازی را در پهنه لرزه خیز ایران جبران نماید و در واقع "ضرورتمطالعات بحران و مقاوم‌سازي" ایجاد مرکز ملی مقاوم سازی ایران را در این راستا تحکیم نموده است .

 

مرکز ملی مقاوم سازی ایران با همکاری و همیاری اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و نخبگان و اندیشمندان ایران زمین به عنوان یک اجتماع با تفکري جهانی، با بهره گیری از دستاورد های گذشته و نو و آیین نامه های بین المللی و با اعتقاد به خرد جمعی و کار تیمی ، به جمع آوری اطلاعات، به روز نمودن و در نهایت بهره مندی از این اطلاعات به منظور توسعه بخش های مختلف کشور و این دهكده جهاني می پردازد که امید است این حرکت مفید با همکاری صاحب نظران، دانشمندان و اساتید محترم ، پژوهشگران و دانشجویان کوشا و حمایت ارگان های مرتبط در روند یکنواخت کنترل و پیشگیری مستمر باشد.

 

اهداف و ضرورت ها:

 

1-کمک به بهينه سازي صنعت ساخت و ساز در سازندگي سرزمین پهناور ایران با التفات به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تدوین راهکار چشم انداز بیست ساله کشور.

 

2- تحقیق، شناخت، تکوین و ارتقا سطح علمی مهندسی عمران و گرایش ها و رشته های وابسته و ارایه پیشنهاد راهکار توسعه بهسازی و مقاوم سازی به ویژه در مناطق شهری و متراکم.

 

3- ایجاد یک هسته فکری تخصصی با مشارکت صاحب نظران و دانشمندان دهکده جهانی به عنوان یک مرجع علمی و قابل تکیه با توجه به "ضرورت مطالعات بحران و مقاوم سازی" و در راستای "مديريت بحران و بهسازی سازه ها" .

 

4-انجام پروژه هاي عمراني( اجرایی و پژوهشی) در زمينه هاي مقاوم سازي ابنيه، بناهاي فرسوده، سازه هاي مدفون، مجاري مدفون و ... در داخل يا خارج کشور به عنوان تنها مرجع صلاحیتدار با پشتوانه علمی و اجرایی نخبگان ، اندیشمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها.

 

5-ايجاد‌ روحیه و انگیزه و فرهنگ پژوهش‌ و تحقيقات‌ علمي‌ در سطح‌ ملي‌ و بين‌المللي‌ بين‌ محققان‌ و متخصصاني‌ كه‌ به‌گونه‌اي‌ با دانش مديريت بحران و مهندسي عمران به ویژه صنعت مقاوم سازی ،آشنا هستند و در نتیجه جمع آوری, تجزيه و تحليل, ويرايش و تبادل اطلاعات علمی پژوهشی.

 

6-همكاري‌ با نهادهاي‌ اجرائي‌، علمي‌ و پژوهشي‌ در زمينه‌ ارزيابي‌ ، بازنگري و اجراي‌ طرح‌ها و برنامه‌هاي‌ مربوط به ‌امر پژوهش‌ در زمينه‌ مدیریت بحران و مقاوم سازی به منظور تولید علم و دانش و کمک به پیشرفت جوامع بشری به صورت برگزاری دوره هاي آموزشي كوتاه مدت و تحصیلات تکمیلی.

 

7- معرفی و بررسي انواع مواد و مصالح مورد كاربرد در صنعت عمران (از خاک تا آسفالت, کامپوزيت ها و...)و پژوهش در تاثير انواع مواد افزودني بر خواص بتن، انواع بتن‏هاي سبك، بتن‏هاي جديد و ویژه نظير بتن پليمري، بتن اليافي و . . . در راستای" ضرورت مطالعات مقاوم سازی".

 

8- ارائه دستاوردهای سالیانه تحقیقاتی و پژوهشی داخلی وخارجی و به روز نمودن اطلاعات مهندسین و شركت هاي فعال در صنعت عمران در قالب برگزاری کنفرانس ها و همایش ها، کارگاه های تخصصی و آموزشی.

 

9- عملی نمودن دستاوردهای نوین با همکاری وزارت خانه ها و سایر مراکز علمی و مرتبط در راستای کاهش آسیب پذیری سازه ها و افزایش ایمنی اقتصادی و انسانی.

 

زمينه هاي فعاليت مرکز:

 

زمينه هاي فعالیت مرکز ملی مقاوم سازی ایران را به طور كلي مي توان به صورت زير بيان نمود.

 

* همكاريهاي تحقيقاتي با سایر مراکز علمی داخلي و بين المللي در راستای " ضرورت مطالعات بحران و مقاوم سازی"در تعريف و اجراي پروژه هاي تحقيقاتي و ارائه نتايج در قالب مقالات و گزارشات فني

 

* تدوين و نگارش دانش فني با استفاده از امكانات موجود در تدوين و نگارش دانش فني صنعت مقاوم سازی و مديريت بحران و حوادث طبيعي با همکاری سایر مراکز علمی و پژوهشی و نخبگان ملی و بین المللی.

 

* تحصیلات تکمیلی، ارائه آموزشهاي تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت، آموزش از راه دور، کارگاه های تخصصی و برگزاری دوره های مختلف در راستای " ضرورت مطالعات مقاوم سازی" در سطح كشور و كشور هاي همسايه در راستاي ارتقاء صنعت مديريت بحران و بهسازي به صورت برنامه ريزي و اجراي دوره هاي آموزشي مشترك با سایر مراکز آموزش عالی.

 

* حمایت از سمینار ها و همایش های ملی و همچنین برگزاري سمينارها ، كنفرانس ها و نمایشگاه های تخصصی با استفاده از امكانات موجود در دانشگاه ها ، قابليت هاي اعضای مرکز و همیاری سازمان های دولتی و خصوصی

 

* انجام پروژه هاي عمراني مرتبط با مقاوم سازي با همیاری واحد های تخصصی مرکز و اعضای حقیقی و حقوقی به صورت انجام پروژه های مشاوره،طرح و مطالعات و پیمانکاری (کلینیک مقاوم سازی)

 

معرفی بخش خدمات مهندسی مشاور مرکز ملی مقاوم سازی ایران(کلینیک مقاوم سازی):

 

بخش خدمات مهندسی مشاور مرکز ملی مقاوم سازی ایران تحت نظارت معاونت فنی و اجرایی مرکز با نام تجاری کلینیک مقاوم سازی در اسفند ماه سال 1385 تاسیس گردیده است و رشته های فعالیت آن ارائه خدمات طراحی و نظارت در گرایش های ساختمان های اداری ،تجاری ،مسکونی ،صنعتی ،آموزشی ،ورزشی ، درمانی و همچنین ارائه کلیه خدمات مهندسی در تخصص های پل،تونل ، سازه های پالایشگاهی، سازه های خاص،ابنیه تاریخی و ... می باشد و عمده تخصص این بخش تقویت، مرمت، بازسازی و بهسازی لرزه ای سازه های موجود در برابر زلزله است.

 

هدف این بخش ارائه کلیه مراحل خدمات مهندسی مشاور از بررسی های فنی،اقتصادی تا طرح های بنیادی و تفصیلی، ارائه خدمات مدیریت طرح ، مهندسی ارزش و ... در سطح استاندارد های ملی و بین المللی با همکاری و پشتوانه علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه های داخلی و خارجی، نخبگان ، پژوهشگران و دانش آموختگان متخصص دانشگاه های معتبر می باشد.

 

بخش خدمات مهندسی مشاور مرکز ملی مقاوم سازی ایران پیش از تاسیس رسمی ، فعالیت های بسیاری را در قالب پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی انجام داده است که این امر منجر به ایجاد یک آرشیو فنی جهت استفاده کادر فنی گشته است. همچنین بهره مندی از کتابخانه مرکز ملی مقاوم سازی ایران که از اواخر سال 1383 به جمع آوری کتاب های فنی، استاندارد ها و آئین نامه های ملی و بین المللی، نشریات تخصصی پرداخته و در حال حاضر گنجینه ای ارزشمند می باشد، و برگزاری کنفرانس های متعدد توسط مرکز ملی مقاوم سازی ایران و جمع آوری آخرین دستاورد های علمی و کاربردی به صورت مقاله و پایان نامه های دانشجویی ، کادر فنی این بخش را جهت تسریع اجرای کار و افزایش کیفیت طرح یاری می نماید.

 

شایان توجه است که پروژه های انجام گرفته در این بخش با همکاری معاونت پژوهش و فناوری مرکز ملی مقاوم سازی ایران به صورت ارائه در کنفرانس ها و همایش ها به طرق مختلف از قبیل کارگاه تخصصی، ارائه مقاله، سخنرانی کلیدی و ... به تولید دانش و ارتقای سطح علمی مهندسین، پژوهشگران و دانشجویان کشور کمک قابل توجهی نموده است.

 

گستره خدمات کلینیک مقاوم سازی:

 

توانمندی فنی و مدیریتی مرکز ملی مقاوم سازی ایران امکان فعالیت های گسترده ای به بخش خدمات مهندسی مشاور مرکز می دهد. نمونه ای از گستره ارائه خدمات به شرح زیل می باشد:

 

مطالعات بنیادی:

 

مطالعات فنی و اقتصادی

 

ارزش یابی گزینه های مختلف برای پروژه ها و انتخاب بهترین گزینه

 

طراحی بنیادی شامل طراحی اولیه،ارزیابی و مدل سازی سازه های موجود در پروژه های مقاوم سازی

 

طراحی تفصیلی شامل طراحی اساسی و جزئیات مهندسی،اعمال تحلیل های استاتیکی و دینامیکی غیر خطی در برآورد واقعی از رفتار سازه ،ارائه طرح های بهسازی با جزئیات مربوطه و ارائه گزارش های تکمیلی و نهایی

 

مدیریت پروژه شامل تامین کادر فنی کارآمد، برنامه ریزی و کنترل پروژه، کنترل نیروی انسا نی و کنترل کیفیت امور مهندسی

 

تکمیل مشخصات فنی ساختمان جهت ارزیابی پروژه ها از جمله مطالعات آزمایشگاهی ، برداشت عینی، محلی و انجام فعالیت های میدانی مربوط

 

نظارت عالی و کارگاهی:

 

شامل هماهنگی و نظارت دقیق بر کلیه مراحل مهندسی از آغاز تا اتمام پروژه و حصول اطمینان از تطابق عملیات پیمانکاری اجرایی با نقشه ها و مشخصات فنی و استانداردها.

 

در ادامه به گستره خدمات کلینیک مقاوم سازی در تخصص اصلی این بخش یعنی مقاوم سازی و زلزله بیان می گردد:

 

خدمات مربوط به مهندسی زلزله:

 

1- طراحی انواع ساختمانها با سیستم های مقاوم در برابر زلزله

 

2- ترمیم و تقویت سازه ها در برابر زلزله:

 

2-1-مرحله اقدامات اولیه: بازدید- انجام آزمایش های سریع و ساده- بررسی مطالعات ژئوتکنیک

 

2-2- مرحله تشخیص: تعیین گستره نارسایی ها – طبقه بندی نارسایی ها

 

2-3- آسیب شناسی: بررسی علل بروز نارسایی ها

 

2-4- تعیین باقیمانده مقاومت سازه

 

2-5- مرحله چاره جویی: تعیین نوع و گستره بهسازی- انتخاب مصالح و روش های بهسازی قابل اعمال مقایسه روش ها از دیدگاه فنی،اقتصادی

 

2-6-انجام عملیات مقاوم سازی و بهسازی

 

3-تحلیل خطر پذیری سازه ها در برابر زلزله:

 

3-1-برآورد تحلیل خطر زلزله با در نظر گرفتن پارامترهای فیزیکی گسل ها (مدل کمی وقوع زلزله و مدل بر اساس همبستگی آماری) تحلیلی و تعیینی

 

3-2- برآورد احتمال خطر زلزله

 

3-2-1-برآورد دوره بازگشت خطر زلزله گسل و منطقه بر اساس روابط گوتنبرگ –ریشتر و مدل توزیع احتمالی پواسن.

 

3-2-2-تعیین طیف شتاب و طرح پارامترهای شتاب زلزله

 

3-2-3- تعیین طیف طرح ویژه ساختگاه

 

3-2-4-تعیین شتابنگاشت سازگار با طیف طرح

 

3-3-مطالعات لرزه خیزی در مناطق دارای اطلاعات آماری کم یا ناصحیح و غیر دقیق

 

4- آسیب شناسی لرزه ای سازه های موجود:

 

4-1-تعیین شاخص های خسارت انواع ساختمانها

 

4-2-تعیین تابع خسارت بر مبنای پارامترهای مختلف

 

4-3-ارزیابی ایمنی لرزه ای سازه ها

 

4-4-تعیین اندیس های خسارت اقتصادی

 

4-5-تعیین آسیب پذیری منطقه ایی سازه ها

 

4-6-ارزیابی آسیب پذیری ساختمانها از دیدگاه شرکت های بیمه

 

5-بهسازی لرزه ای ساختمانهای موجود بر اساس دستور العمل بهسازی:

 

5-1-تحلیل آسیب پذیری ساختمان

 

5-2-تحلیل خطر زلزله و تعیین طیف طرح

 

5-3-تهیه اطلاعات تفصیلی ساختمان موجود

 

5-4-ارزیابی وضعیت موجود ساختمان و شرایط ساختگاه

 

5-5-ارزیابی تفصیلی نیاز ساختمان به بهسازی

 

5-6-تهیه طرح بهینه بهسازی

 

6-بهسازی لرزه ای اجزای غیر سازه ای:

 

6-1-بازرسی عینی اجزای غیر سازه ای (اجزای معماری،مکانیکی، برقی، تاسیسات، تجهیزات و.....)و جمع آوری و تکمیل آطلاعات لازم

 

6-2-بررسی وضع موجود

 

6-3-بررسی اندرکنش سازه- غیر سازه

 

6-4-رده بندی رفتاری اجزای غیر سازه ای:حساس به شتاب و حساس به تغیر مکان

 

6-5-برآورد نیروهای وارد و ارزیابی اجزای غیر سازه ای

 

6-6-تهیه طرح بهسازی اجزای غیر سازه ای از طریق جایگزینی، تقویت، تعمیر،مهاربندی، متصل سازی یا دیگر روش های تایید شده

 

*** متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است ***


مبلغ قابل پرداخت 7,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 140

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما ویژه دهه کرامت سال 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه

مجموعه 2 عددی طرح معرق خانه شامل 2 طرح معرق خانه: 1.طرح معرق خانه ویلا سلطنتی 2.طرح معرق خانه گوتیک   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم  اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول)

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث دانش خانواده و جمعیت (بخش اول) همراه با پاسخ شامل: 9 جلسه تعداد صفحات: 11 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 19 به بالا   فرمت: pdf ... ...

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

دانلود کتاب صوتی واپسین گفتار اسپالدینگ

کتاب صوتی  کتاب_واپسین_گفتار ( یا عالم اوراسینا) ازاسپالدینگ_نویسنده_کتاب_معبدسکوت ... ...

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی

  عنوان مبحث: سوالات نهاد مبحث اسلام، مردم و ولایت از دیدگاه امام خمینی همراه با پاسخ شامل: 3 جلسه تعداد صفحات: 3 سوالات و جواب ها بصورت تایپ شده با فونت استاندارد می باشد که قابلیت سرچ در زمان آزمون را دارد   سوالات ترم جدید همراه با پاسخ برای نمره 20   فرمت: ... ...

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت اثرات روانی خنده درمانی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 20پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهخنده درمانی چیستاهمیت لبخندآثار مثبت خندیدنفواید جسمانی خنده و... ... ...

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین)

پاورپوینت کامل فصل سوم ریاضی چهارم ضرب و تقسیم(همراه با حل تمارین) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 68 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم   مزایای استفاده از ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم های پرسشنامه مجموعه فایل pdf-word-ppt مجموعه فایلهای کاربردی در زمینه آزمون هوش وکسلر کودکان برای شما کاربر گرامی گردآوری شده است. این مجموعه شامل 14 فایل مختلف با فرمت های ppt , ... ...

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

کیس اختلال دوقطبی - مصاحبه با بیمار دو قطبی  - نمونه مصاحبه با بیمار دوقطبی

تعداد صفحات: 11 نوع فایل: WORD   + فایل هدیه: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد (8صفحه)   فهرست مطالب: شرح حال (مشخصات، علت ارجاع، شکایت عمده، مشکلات موجود و ...) معاینه وضعیت روانی تشخیص مصاحبه   بخشی از متن فایل: م: خوابت چطوره؟ ب: زیاد خوب نیست، اگار ... ...

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت کیست هموراژیک تخمدان و درمان آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهکیست تخمدان هموراژیک چیستانواع کیست هموراژیککیست‌های فولیکولارکیست‌های لوتئالعلائم کیست هموراژیک علت کیست هموراژیک عوارض کیست ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پنجم

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت بازسازی ویرانه ها درس 22 مطالعات اجتماعی پایه پنجم فرمت: پاورپوینت ppt   تعداد اسلاید: 19   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

جواب نهاد ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم)

این فایل پاسخ تمامی سوالات مبحث ازدواج آری یا خیر؟ (آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم - بخش دوم) می باشد. تعداد جلسات : 4 فایل منطبق با اخرین تغییرات سوالات می باشد و با استفاده از آن نمره 20 را در همه جلسات این آزمون کسب خواهید کرد .   ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

مجموعه 4 عددی طرح معرق جنگنده

مجموعه 4 عددی طرح معرق جنگنده

دانلود مجموعه 4 عددی طرح جنگنده  شامل 4 طرح معرق جنگنده :  1. طرح معرق جنگنده تایفون 2.طرح معرق جنگنده چند منظوره 3.طرح معرق جنگنده حامل 4.طرح معرق جنگنده هریر   دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به ... ...

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word

قالب آماده رنگی پلاک خودرو word مناسب برای چاپ روی برگه A3 ... ...

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | پیتر لینز| ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور)

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | پیتر لینز| ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور)

دانلود نظریه زبانها و اتوماتا و حل المسائل | ویرایش پنجم (انگلیسی) + جزوات فارسی مختلف و نمونه سوال با جواب (پیام نور) فایل فشرده دانلودی شامل 3 بخش است: 1. متن کتاب و حل المسائل نظریه زبانها و اتوماتا (ماشینها) - پیتر لینز به زبان اصلی کتاب انگلیسی: 427 صفحه حل المسائل ... ...

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn

دانلود حل المسائل کتاب انتقال حرارت هدایتی دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn   تعداد صفحات : 574 فرمت: PDF + دستنویس زبان: لاتین ویرایش: سوم عنوان لاتین: Heat Conduction نویسندگان: دیوید هان و نجاتی اوزیشیک David Hahn - Necati Ozisik   این حل المسائل، کل فصل های ... ...

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

پاورپوینت درس هجدهم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم تعیین نوع کسب و کار

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 12 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: بخش 18 تعیین نوع کسب و کار کسب و کاربه تمامی فعالیت های تولیدی، خدماتی، خرید و فروش کالا ها با هدف سودآوری، کسب و کار گویند. فروش و انتقال کالا ها و ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

طرح معرق کشتی هانسیاتیک

طرح  معرق کشتی هانسیاتیک

طرح معرق کشتی هانسیاتیک  دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده آن ، آنها را به هم وصل کنید. در دو فرمت : jpg و PDF تعداد صفحه :4 عدد   ... ...

حل المسائل کتاب معادلات دیفرانسیل و مسائل مقدار مرزی دیپریما و بویس ویرایش نهم William Boyce

حل المسائل کتاب معادلات دیفرانسیل و مسائل مقدار مرزی دیپریما و بویس ویرایش نهم William Boyce

حل المسائل کتاب معادلات دیفرانسیل و مسائل مقدار مرزی دیپریما و بویس ویرایش نهم William Boyce   تعداد صفحات: 752 فرمت: PDF زبان: لاتین ویرایش: نهم عنوان لاتین: Elementary Differential Equations and Boundary Value نویسندگان: ریچارد دیپریما و ویلیام بویس  William Boyce, ... ...

پاورپوینت اشنایی با مهندسي خلاقيت تریز

پاورپوینت اشنایی با مهندسي خلاقيت تریز

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .pptx (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد اسلاید : 85 اسلاید   بسم‌الله الرحمن الرحيم اشنایی با مهندسي خلاقيت TRIZ دانش خلاقيت شناسي و:TRIZ دانش پيشگام عصر خلاقيت ونوآوري   دنياي امروز : عصر خلاقيت و ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تئوری رفتار مصرف کننده در اقتصاد در 112 اسلاید

اقتصاد یا ترازمان به یک نظام اقتصادی در یک یا چند منطقه جغرافیایی یا سیاسی خاص اطلاق می‌شود و در برگیرنده تولید، توزیع یا تجارت و مصرف کالاها و خدمات در آن منطقه یا کشور می‌باشد. یک اقتصاد مجموع کل ارزش معاملات میان فعالان اقتصادی نظیر افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و حتی ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پول آور" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما